Fujitsu P AMILO Pi 2530

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujitsu P AMILO Pi 2530 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Marianne L.M. 31-07-2008
Geschreven voor: Fujitsu P AMILO Pi 2530

Prima apparaat, doet alles snel en geruisloos. Batterij werkt goed, mag wel wat langer. Opstarten erg snel zelfs. Al een tijdje in bezit.

JeannetteJeannette 15-05-2008

Twee weken in bezit.

Mooi, stil apparaat.
Batterij-duur ongeveer 3 uur wanneer volledig opgeladen.
Niet al te gek veel software op voor geinstalleerd. Basis software plus trials Microsoft Office en Norton. Meegeleverd: Nero, Works.

Ik had even wat moeite om het toetsenbord goed te krijgen; standaard staat de verkeerde taal ingeprogrammeerd.

Wel vervelend dat ze bij zo'n duur apparaat geen handleiding doen. Die moet je opzoeken op internet. Niet erg handig voor mensen bij wie dit de eerste computer is.

Vista werkt prima.
Webcam nog niet gebruikt...
De maximale geluidsvolume van de luidsprekers had wel iets harder gemogen van mij.

Tot nu toe ben ik erg tevreden.

mo_ned 14-04-2008
Geschreven voor: Fujitsu P AMILO Pi 2530

ik heb deze laptop nu ongveer 5 weken in tot nu toe ben ik heel tevreden.
het is een mooie laptop,hij is snel en krachtig en muisstil.hij laad ook vrij snel op,hij reageert ook zeer snel en goed op vista.
een aanrader wat mij betreft.
groetjes,
Mo